Thursday, June 4, 2009

TM Touch Mobile sa GLOBE Telecom kawatan ug Credit load sa dili pa ang Expiration date



TM Touch Mobile sa GLOBE Telecom kawatan ug Credit load sa dili pa ang Expiration date

Makalagot! Dautan kaayo ang akong mobile network. Imagine ba nimo kawaton ang credit load sa imong account sama sa na hitabo karon sa akong TM. Naa pa koy load sa TM Natin Touch Mobile sa Globe Telecom nga ang inquire ko kagahapon sa May 12, 2009 pa daw ang expiration. Karon May 10, 2009 pa lang may higayon pa ko Lunes mag karga sa akong account kay busy gyud ko pag Dominggo kay daghan tarbaho sa balay.

Inahak ba! Nag padala ko ug mensahe kaganihang hapon 2:30 PM May 10, 2009 ug nag Sending failed ako mao nga nag lagot jud ko, nag inquire ko usab, ug inahak bana nga TM oy, expire na daw akong load? “0” na daw akong balance? Wala ka kuyapi? Unsa bay nahitabo nimo Touch Mobile? Ha? Pag sure oy? Kagahapon nag inquire ko aduna pa akoy 96 credits plus 104 free text to expire daw May 12, 2009 pero gi kawat ninyo akong load sa wala pay expiration period.

Pinaka unang reklamo ko pa kini, pero ang tinuood, nahitabo na kana kanako sauna pa ug pipila ka beses na nga kawaton ninyo akong load. Usahay mag load ko ug 300 ug dili 500 para dili ma expire dayon, pero inig ka ugma bisan wala nako gi gamit 260 nalang? Asa na akong load? Gi kaon bas a bakunawa sa TM? Gi pang ahak mo oy. Wala moy lami! Unsa ba? Nay hidden tax para sa akong load para kawaton ninyog ingon niana ka sayon?

Timan-I ni TM ha, mahibaw-an sa tibuok kalibutan nga kamo kawatan ug load.

Makisig Bayani

Author & Editor

Hi! I am a techsavvy and it is my hobby to try all the products available in the market! It is fun! So before I will publish my review, I would make sure that I have tried them. If I said it is good then it is good based on my assessment but when I say it is a bad product then it is bad based on my experienced.

0 comments:

Post a Comment

Investment Recommendation: Bitcoin Investments



Where to buy Bitcoins?

For Philippine customers: You could buy Bitcoin Online at Coins.ph
For outside the Philippines customers  may buy Bitcoins online at Coinbase.com